• Produkter til konkurrence og træning!
  • Fri fragt over 500kr
  • Sikker betaling med DIBS
Om Maxim
  • Start
  • Handelsbetingelser
PRODUKTER til konkurrence og træning!
GRATIS FRAGT PÅ ORDRE OVER 500 KR
NEM OG ENKEL BETALING MED DIBS

Salgs- og leveringsbetingelser i Maxim webshop

Nedenfor kan du læse vore salgs- og leveringsbetingelser for køb af varer på maxim.dk
Har du yderligere spørgsmål, kontakt Kundeservice på: maxim@orkla.dk

Levering
Vi yder en hurtig og sikker service med udsendelsen af din ordre. Den fysiske transport foregår via Post Nord pakkepost, der leverer i hele Danmark indenfor 3-5 hverdage.

Vores samarbejdspartner M&N Grosissten.dk IVS håndterer din ordre og levering, og sikrer at din ordre kommer frem til tiden. Din ordre leveres til nærmeste posthus eller pakkebokse. Du modtager en SMS/email fra Post Nord med information om hvornår og hvor pakken kan afhentes.

Forsendelsesafgift
Hvis du køber for mere end 500kr., sender vi dine varer fragtfrit. Ved samlet køb under 500 kr. pålægges fragtgebyr på 75 kr.

Vi leverer kun i Danmark.

Betalingskort
Det er både nemt, billigt og 100% sikkert at betale med betalingskort via internettet. Vi tager imod Dankort, MasterCard, Visa, Visa Electron, American Express, Maestro og JCB, samt MobilPay.

Betalingssikkerhed
Betalingstransaktionen foregår via en sikret, krypteret SSL-forbindelse (Secure Socket Layer). Det betyder, at det er 100% sikkert at betale med betalingskort på internettet. Når du sender dine betalingsoplysninger, krypteres de, hvilket gør det umuligt for andre at opsnappe de oplysninger, som du sender til os.

Vi modtager kun de oplysninger, som vi skal bruge til at ekspedere din ordre. Der er altså på intet tidspunkt mulighed for at andre får adgang til oplysningerne, og disse bliver ikke opbevaret. Betalingssystemet er godkendt af PBS.

Varer købt i Maxims webshop kan ikke betales via Netbank.

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler skal påberåbes i rimelig tid efter, at fejlen er opdaget. Det påhviler dig at angive og på forlangende påvise fejlen. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til Orkla Care A/S, maxim@orkla.dk

Der er 2 års reklamationsret ved produktionsfejl iht. købeloven. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af holdbarhedsperioden angivet ved købet.

Fortrydelsesret
Ved fortrydelse, fejl eller mangler gælder følgende:

Der er 14 dages fuld retur- og bytteret.
Ved køb af varer i Maxim webshop, kan varerne byttes ved at sende dem retur til os. Varer skal leveres tilbage i samme stand som ved modtagelse. Kundeservice skal ALTID kontaktes forinden på maxim@orkla.dk, eller ved manglende varer eller fejl med forsendelse m.n.grossisten@gmail.com, mærk din e-mail med dit varenummer (4 sifre).

Returporto betales altid af kunden
Ved returnering af en vare skal ordrenummer oplyses på returpakken (ordrenummeret finder du på din email bekræftelse, modtaget da købet blev gennemført).

Fejl og mangler
Der tages forbehold for skrive- eller slåfejl, i forbindelse med varer og priser på sitet og i nyhedsbreve. Der tages endvidere forbehold for udsolgte varer.
Hvis du har nogen som helst spørgsmål til din ordre, må du endelig ikke tøve med at kontakte os på e-mail m.n.grossisten@gmail.com

 

Med venlig hilsen

Orkla Care A/S

Industrigrenen 10
2635 Ishøj
CVR: 16 17 35 92

TAK FOR DIN TILMELDING!

Få 15% rabat på alle produkter
Få vores produktnyheder først og bliv inspireret